Autor Wiadomość
Ersterder6
PostWysłany: Śro 9:52, 24 Sty 2007    Temat postu:

http://Paris-Hilton-Doing-A-Monkey.info/movies/646255
Anooemmap06
PostWysłany: Czw 19:15, 11 Sty 2007    Temat postu:

LOL!
http://amazing-videos.info/
strażnik
PostWysłany: Śro 18:17, 15 Lis 2006    Temat postu: Przedstawienie postaci

Jak należy przedstawiać postać?
Najpierw pochodzenie. Sam wymyśl z jakiego jesteś kraju, jak wyglądasz czy też jesteś silny czy nie.
Masz 4 punkty do rozłożenia w statystykach:

Siła, Wytrzymałość, Mądrość, Przebiegłość.

Jeżeli już się zdecydujesz to do każdej z nich dodaj 1 abyś w sumie punktów miał 8.

Siła(S)- odpowiada za zdrowie, atak
Wytrzymałość(W) - odpowiada za zdrowie, obronę odporność oraz wytrzmałość na własną energię magiczną.
Mądrość (M)- jest miernikiem mocy magicznej a także umiejętności władania magiczną energią
Przebiegłość(P) - dodaje premie do ataku, obrony i wytrzymałości na rzucane zaklęcia.

Aby lepiej to zobrazować
Atak(obrażenia bez broni) to 3S+P+Lvl, kiedy posługujesz się jedną bronią to 2S+Lvl, kiedy posługujesz się dwoma broniami to S+Lvl na broń.
kiedy posługujesz się bronią dwuręczną to 3S+Lvl
Obrona(obrażenia które zatrzymujesz) to 2W+P+Lvl

Ważną rzeczą jest umiejscowienie broni i zbroi na ciele.
Kiedy przeciwnik rzuca ma 1/6 trafić cię w głowę
1/6 trafić cię w każdą z kończyn
i 1/6 trafić Cię w korpus.
Twoje celowanie zachodzi w podobny sposób.
Każda broń/zbroja odnosi się do innej części ciała.
Dlatego przy większości ekwipunku znajdziesz A i O (czyli atak i obronę).

Punkty życia to 25+S+W+Lvl Odnoszą się do każdej części ciała z osobna.
Kiedy stan życia jednej z kończyn spadnie poniżej zera, nie można się nią posługiwać. Jeżeli PŻ głowy spadną poniżej zera umierasz
Twisted Evil
Jeżeli PŻ torsu wynoszą poniżej 0, w każdej rundzie masz 50% szans na przeżycie, do czasu wyleczenia.

Idźmy dalej. Jeśli chodzi o czary to mamy dwie wartości. Ilość zapamiętanych czarów, oraz nasza wytrzymałość na magiczną energię. Im czar potężniejszy, tym większej wytrzymałości maga potrzeba, by go rzucić. GoM nie przewiduje Punktów Magii(Many)
Ilość zapamiętanych czarów= M+Lvl
Wytrzymałość na energię= M+2W+Lvl

Ile przedmiotów możesz mieć?
Może wymienię
Broń i Broń 2/tarcza lub broń dwuręczna
Na plecach drugi zestaw broni.
Na rękach: naramienniki, rękawice
Na nogach: nagolennice lub spodnie, buty
Na głowie: hełm/czapkę, opaskę
Na palcach jednej ręki: 5 pierścieni,
Na palcach drugiej ręki 5 pierścieni
Na torsie: zbroja , koszula, płaszcz, pas
jednym słowem dużo:]
Oprócz tego przy pasie 5 mikstur i jeden dowolny przedmiot pomocniczy.

Na początku jednak nie masz żadnych przedmiotów.
Przejdźmy do ras. Rasę wymyślasz sobie sam, określasz też, do którego atrybutu będziesz otrzymywać premię co 2 poziomy.

Rozpoczynasz grę na 0 poziomie. Weźmy sobie np.

Tyral, Krasnolud, pochodzi z Wysokich Gór na północy, mieszka pod ziemią, dlatego jego oczy przybrały kolor szary. Ma długą rudą brodę. Jest niskiego wzrostu, około 1,45. Polega na sile, a jego ulubioną bronią jest topór.
Siła: 4
Wytrzymałość: 2
Mądrość: 1
Przebiegłość: 1


jeżeli postać przedstawiona została nieklimatycznie albo w durny sposób, zostanie wykasowana

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group